Bästa konfaläger

Kom hem från konfalägret idag.
Det har varit så sjukt jävla fucking roligt , grymt och bäst! Det går inte att beskriva!
Efter att ha umgåtts med underbara personer 24/7 i tio dagar känns det väldigt tomt här hemma.
Vem ska nu komma och natta mig på kvällen, ge mig en kram innan jag somnar osv osv.
Åhh jag saknar er söta personer.
Berättar mer om lägret imorgon när jag har mer energi för det.
 
Vad händer imorgon?
Ska till kyrkan kl.11 och prova kåpor, ta kort, öva på redovisningen och alla sånger.
Ladda upp massa bilder från lägret på facebook.
Och mormor och morfar kommer imorgon!
 
Btw är det bara min facebook som dampar sönder?
 
 
Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0